Kartki - zawieszki

Dobry wieczór :)
Dziś chciałabym pokazać dwie kartki - zawieszki. Bazy zrobiłam przy użyciu największego wykrojnika z zestawu Spellbinders Labels Twenty, są więc całkiem duże. U góry przez powstałe w bazach otworki przeciągnęłam sznurek, aby kartki można było powiesić, jak zawieszki. Wykorzystałam papiery Agaterii z kolekcji Magic Dreams oraz tekturkowe ornamenty. Zawieszki ozdobiłam kwiatkami z Wild Orchid Crafts.




Dziękuje za odwiedziny :)
Miłego wieczoru!
Klaudia

W pracy wykorzystałam:


Komentarze

  1. This littles cards are so beautifuls.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne, cudownie ukwiecone zawieszki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku ,jakie one śliczne i takie wiosenne ,że aż się chce by wreszcie było bliżej marca :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Добрый день! Я, вам завидую. Ваш блог намного лучше по содержанию и дизайну чем мой.
    Пользуясь случаем хотела сказать о своем! Вообщем гляньте и мое творение про макияж без ошибок фото, а так же креативные стрижки средней длины, и к тому же скачать через торрент программу для подбора причес... и в конце-концов есть ещё стрижки на тонкие волосы длинные.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gorgeous! Looks like a designer bouquet of flowers viewed from above! Sooo cool! And really beautiful!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz