Białe i fioletowe kwiaty

Witajcie :)
Dzisiejsza kartka, to inspiracja dla Wild Orchid Crafts. Ozdobiłam ją ich ślicznymi białymi i fioletowymi kwiatami. Brzegi papierowych warstw potuszowałam lawendowym tuszem Latarni Morskiej i tym samym tuszem odbiłam agateriowy stempel z pismem ręcznym. Kartka powstała bez użycia wykrojników :)



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarze :**
Pozdrawiam Was ciepło :)

Klaudia

Wykorzystałam:



materiały z WOC:
WHITE MULBERRY PAPER MAGNOLIAS (Model: QVR-028)
MIXED PURPLE/LILAC CHERRY BLOSSOMS (Model: MKX-040)
MIXED PURPLE/LILAC MULBERRY PAPER APPLE BLOSSOMS (Model: MKX-224)
2-TONE LILAC MULBERRY PAPER GYPSOPHILA FLOWERS (Model: GST-235)
WHITE MULBERRY PAPER LILY FLOWERS (Model: MKX-135)
MIXED GREEN TONE HYDRANGRA BLOOMS (Model: MKX-688)




Komentarze

  1. Zachwycająca... Taka piękna i romantyczna... A te zielone kwiatki i koronki nieśmiało wyglądające spod warstw - no cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna . Te fiolety i cudna kompozycja kwiatowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmmm, znów tak ślicznie tu u Ciebie... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Совершенно случайно попала к Вам на страничку.... Просто очарована Вашими работами !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. powtarzam się ...wiem...ale cóż można rzec PIĘKNOŚCI NIESAMOWITE...tworzysz a ta kartka jest tego przykładem:) CUDO

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam oglądać Twoje karteczki!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowita, te fiolety są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna. Nie przepadam za fioletem, ale ta karteczka mnie zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna! Podoba mi się użycie soczystych płatków hortensji do ożywienia łagodnego fioletu i ta cudowna mnogość poszarpanych warstw!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne wyczucie kolorów i faktur!

    Jak człowiek tak patrzy na Twoje prace, to już nie wie, co w tym komentarzu napisać :) Chyba przedawkowałam oglądanie Twojego bloga, bo słowa mi się kończą :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz