Wrzesień z Lemoncraft

Witajcie :)
Dziś porcja moich inspiracji dla Lemoncraft. Przygotowałam kilka kartek oraz kurs krok po kroku pokazujący, jak wykonałam jedną z nich.

Hello everybody :)
For today I prepared some cards and a step-by-step tutorial to show you how I prepared one of them.


Zaczynamy od kursu.

Na początku przygotowałam: kwadrat papieru 13 cm x 13 cm (wycięłam go z bonusowego arkusza z zestawu papierów Wieczne Lato), serwetkę (wycięłam ją z arkusza Senne Poranki - Nienapisany List) oraz 2 kwiatki z zestawu kwiatów do kolekcji Wieczne Lato. Kwadrat obszyłam na maszynie do szycia. Brzegi wszyskich elementów pomalowałam białą farbą akrylową.

Let's start with the tutorial.

First I prepared: a 13 cm x 13 cm square (I cut it from a bonus paper sheet from the Neverending Summer collection set), a paper doily lace (I cut it from Dreamy Mornings - Unwritten Letter paper sheet) and 2 flowers from Neverending Summer paper flowers set. I stitched around the edges of the paper square with my sewing machine. I painted the edges of all elements using white acrylic paint.



Dużą klatkę z zestawu tekturek do kolekcji Wieczne Lato pomalowałam również białą farbą akrylową.

I pinted the big birdcage from Neverending Summer chipboard set with white acrylic paint.


Kwadrat nakleiłam na białą bazę 13,5 cm x 13,5 cm przy pomocy taśmy dwustronnie klejącej.

I adhered the square on a white 13,5 cm x 13,5 cm card base using a double sided adhesive tape.


Serwetkę przecięłam na 2 części i przykleiłam za pomocą kosteczek 3 mm.

I cut the doily into 2 parts and adhered them to card with 3 mm double sided foam squares.


Na górze klatki zawiązałam kokardkę ze sznurka i nakleiłam ją na kartkę.

I tied a twine bow on a top of the birdcage and adhered it on my card.


Z zielonego arkusza z bloczku papierów bazowych Dom Róż wycięłam listki, a ich brzegi potuszowałam tuszem Distress peeled paint.

I cut leaves from the green paper sheet from the House Of Roses Basis paper set and inked their edges with the Distress peeled paint ink.


Na serwetkę nakleiłam kwiatki oraz listki.

I adhered flowers and leaves on the doily lace.


Dodałam bukieciki z kwiatuszkow sweetheart i plisowaną tasiemkę.

I added small sweetheart bunches and a ruffled trim.


Po doklejeniu sznurkowych kokardek oraz kilku półperełek kartka była gotowa.

After adding some string bows and pearls my card was ready



A oto pozostałe inspiracje.

Składana kartka z opaską, wykonana z papieru Nienapisany List z kolekcji Senne Poranki.

And here are my other inspirations.

A folded card with decorative band. I made it using Dreamy Mornings - Unwrtitten Letter paper sheet.






Turkusowa kartka z małego bloczka papierów Nie zapomnij mnie.

A turquoise card made of Forget Me Not 6" x 6" paper pad.


Serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarze :**
Miłego wieczoru :)

Thank you very much for stopping by!
Have a nice evening :)


Klaudia


W pracach wykorzystałam:



Komentarze

  1. Wszystkie trzy są przepiękne! Wspaniały kursik. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I love these projects, Klaudia, especially the turquoise card! Breathtaking!

    OdpowiedzUsuń
  3. Such a fabulous tutorial !! Love the blue themed card too...so soothing and beautiful
    Cheers
    Dr Sonia
    Cards Crafts Kids Projects

    OdpowiedzUsuń
  4. Klaudia...jakbyś nie była w naszym DT jeszcze raz bym Cie zaprosiła! Normalnie napatrzeć się nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Клаудиа, столько красоты!!!! Супер!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekuję za kursik - pokuszę się! A każda z zaprezentowanych kartek jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  7. I kursik i karteczki świetne!! Czuję się zainspirowana!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartki są jednym słowem mistrzowskie !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. All very lovely. Your work is alway wonderful and I enjoy looking at all your projects.
    Best wishes
    Jules xxx

    OdpowiedzUsuń
  10. Love the layering of flowers. So beautiful and thank you so much for sharing the step by step tutorial!

    OdpowiedzUsuń
  11. Popatrzeć jak powstają Twoje kartki - świetna sprawa!
    Wspaniałe prace!

    OdpowiedzUsuń
  12. Popatrzeć jak powstają Twoje kartki - świetna sprawa!
    Wspaniałe prace!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie kartki jak zawsze piękne :-) dziękuję za kolejny kurs :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. So beautiful.....thanks for sharing us.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz