Przepiśnik

Prosty taki i szybki. Na wyzwanie kolorystyczne na blogu digi-scrap.pl, do udziału w którym oczywiście serdecznie zapraszam, bo paleta jest śliczna :)

Największą ozdobą jest u mnie piękny stempelek Rysy, na którym po pokolorowaniu markerami Copic nieudolnie umieściłam embossing. Chciałam trochę babeczkę przycukrzyć, a nie miałam odpowiedniego brokatu. Otóż zrezygnowałam tym razem z usług mojego pisaka do embossingu - Tsukineko - ponieważ koloruje on na turkusowo (zna ktoś może jakiś pisak, który jest naprawdę bezbarwny?) i pomazałam babeczkę rąbkiem poduszki tuszu do embossingu. Powyjeżdżałam na linie stempla i w tych miejscach są one blade. Nie za dobry pomysł, na przyszłość będę mądrzejsza :)




Dziękuję za uwagę, odwiedziny i Wasze komentarze :** Życzę udanego weekendu :)

Komentarze

  1. Wyszedł cudnie, wspaniale wykorzystałaś paletę barw :))

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny przepiśnik. Babeczki prawie nie poznałam:) Pięknie pokolorowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowicie pokolorowany stempelek też miałam go wybrać hi hi, ale ostatecznie zmieniłam zdanie. Urzekający notesik na przepisy

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie kolorujesz... babeczka jest do schrupania.

    OdpowiedzUsuń
  5. babeczka pokolorowana ślicznie i przepiśnik jest rewelacyjny...

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście paleta bardzo zachęcająca, a Twoja interpretacja mnie zachwyciła :) Prześliczny przepiśnik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny! Rewelacyjnie pokolorowałaś stempelek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealny- i babeczka na miejscu honorowym..

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczy!! :) Stempelek jest naprawdę świetny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny, pięknie dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie pokolorowałaś stempelek- aż nabrałam ochoty na babeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Babeczka pokolorowana po mistrzowsku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda bardzo apetycznie- cudo!

    OdpowiedzUsuń
  14. Taka bardzo swojska, rustykalna praca :) Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny przepiśnik. Paletę zinterpretowałaś świetnie. A babeczka wygląda apetycznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudności...a ta deseczka pod napisem jest super :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz