Ślubna

Kartka wg wytycznych w najnowszym wyzwaniu na blogu Smile and Scrap.
Trzeba użyć: sylwetki (u mnie para młoda), spękań (u mnie popękana jest biała ramka, którą pomalowałam farbą akrylową i potraktowałam Cracle accents), czegoś nie przeznaczonego oryginalnie do scrapbookingu (u mnie gaza opatrunkowa).



Zapraszam serdecznie do udziału w wyzwaniu i do obejrzenia prac dziewczyn z DT, które mnie osobiście powaliły. Rewelacja.

Dziękuję za wszystkie odwiedziny, komentarze i życzenia :***
Idę spać. Odespać Święta ;)

Komentarze

  1. super - piękna kolorystyka, spękania na rameczce prześliczne, podklejając ją na taśmie 3D uzyskałaś fantastyczny efekt

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna, bardzo mnie urzekła.Ewa S.

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie Twoja kartka jest rewelacyjna, doskonała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna kartka! Cudowna ramka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. W prostocie siła - piękna !

    OdpowiedzUsuń
  6. W prostocie siła - piękna !

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka bardzo elegancka i piękna!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz