Niusy

Wróciłam. Tak jak pisałam - z Big shotem (już zdążyłam wypróbować) i nagrzewnicą (jeszcze nie wypróbowana). Oraz dwoma niusami.

Szczęście mi dopisało i zostałam wylosowana w finale 3 wyzwania Montażowni :) Wygrałam stempel, do którego dostałam mały gratis w postaci ślicznego stempelka z kluczykiem. Dziękuję!

Drugi nius jest taki, że zostałam projektantką w zespole digi-scrap.pl! Jest to dla mnie wielkie zaskoczenie i niesamowita duma i radość :) Do zespołu dołączyły również: Asia3City, Gosia S. i Marta S.. Chyba mam tremę :)

Popełniłam dziś jedną karteczkę, ale nie mam jeszcze fotografii, także wrzucę ją jutro. A tymczasem życzę wszystkim dobrej nocy.

Komentarze

  1. gratulacje! :) będę z niecierpliwością wyczekiwać pierwszego Twojego wyzwania ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje i cieszę się razem z Tobą, miło mi poznać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witamy w zespole :) Trema? Jaka trema :)

    OdpowiedzUsuń
  4. :) Gratuluuuuujęęęęęę!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Congratulations!! Looking forward to your first DT card.
    Chrissyxx

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje przeogromne!:)....a maszynki zazdraszczam:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz